![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124015876<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Костюнік Р.Є. Інформаційно-випробувальна трибологічна система з стабілізованими контактними напруженнями : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.04 / Р.Є. Костюнік ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2006. — 17 с. — укp.Розглянуто науково-практичну проблему підвищення достовірності оцінки протизносних та антифрикційних властивостей товарних та новітніх мастильних матеріалів (ММ) та надефективних присадок до них. Експериментально виявлено, що нестабільність миттєвих контактних напружень у зоні контакту визначає трибологічні характеристики вторинних структур (ВС) і таким чином ММ. Показано, що ступінь нестабільності фактичної ширини лінійного контакту визначає його теплонапруженість і відповідно інтенсивність зношування трибосистеми. Наведено теоретичні підтвердження залежності теплонапруженості від фактичної площі контакту. Експериментально показано зсув контакту і перерозподіл осьового навантаження на існуючих машинах тертя. Розроблено та створено інформаційно-випробувальну триботехнічну систему з принципово новою схемою навантаження та сталою миттєвою контактною взаємодією робочих поверхонь. Дана система дозволяє за лабораторних умов визначати оптимальну концентрацію присадок у товарних маслах згідно критерію мінімальної інтенсивності зношування з урахуванням трибологічних характеристик ВС. Експериментально доведено можливість практичного використання ефекту зменшення інтенсивності зношування зі збільшенням контактних напружень. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Л543-106.6 + К413 + Шифр НБУВ: РА343253
Рубрики:
|
|
|