Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124016128<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Бевз В.Г. 
Історія математики як інтеграційна основа навчання предметів математичного циклу у фаховій підготовці майбутніх учителів : Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / В.Г. Бевз ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 45 с. — укp.

Досліджено проблему впровадження інтегративного підходу щодо навчання предметів математичного циклу у процесі фахової підготовки майбутніх учителів математики. Науково обгрунтовано концепцію вивчення та використання історії математики як інтеграційної основи навчання предметів математичного циклу. На підставі визначення концептуальних засад побудовано теоретичну модель вивчення та використання історії математики як інтеграційної основи навчання предметів математичного циклу, яка предбачає: забезпечення пропедевтичного вивчення історії математики та початкової методологічної шляхом введення для першокурсників факультативного курсу "Математика як наука та навчальний предмет"; використання історичного матеріалу безпосередньо у процесі навчання предметів математичного циклу; вивчення систематичного курсу історії математики. Детально розглянуто методичну систему навчання історії математики. Розроблено теоретичні підходи щодо структурування та змістового наповнення курсу. Визначено організаційно-методичний інструментарій навчання, з'ясовано можливості використання у навчальному процесі нових інформаційних технологій, зокрема, комп'ютерного тестування. Обгрунтовано, що в педагогічних університетах курс "Історія математики" доцільно будувати як навчальний комплекс, у якому лекційний курс створююється на хронологічному принципі, а практичний - охоплює історію розвитку окремих математичних галузей, запропоновано варіант даного комплексу. На підставі результатів експериментального впровадження побудованої моделі у навчальний процес підтверджено можливість створення з її допомогою сприятливих умов для одержання дидактичних результатів у трьох напрямах: розвиток особистості студентів на базі якісного засвоєння знань з історії математики; вплив історії математики на процес навчання предметів математичного циклу та інтеграцію математичних знань; формування у студентів готовності до професійно-педагогічної діяльності засобами історії математики.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 г р3 + В1 р21 р3 +
Шифр НБУВ: РА349665


Рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського