Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124018511<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Бурейчак Т.С. Конструювання гендерних ідентичностей в дискурсах реклами : Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Т.С. Бурейчак ; НАН України. Ін-т соціології. — К., 2007. — 20 с. — укp.Здійснено аналіз реклами як одного з визначальних механізмів конструювання символічного зв'язку між конс'юмеристськими практиками та гендерними ідентичностями. Розроблено й емпірично підтверджено авторську концептуальну схему виміру гендерних дискурсів реклами. Показано можливість її використання з метою цілісного аналізу змісту рекламних гендерних дискурсів і специфіки їх інтерпретації аудиторією. Відзначено, що дана схема охоплює модель структури та позиціювання домінуючих й альтернативних гендерних дискурсів і модель їх декодування аудиторією. Досліджено практику рекламної артикуляції цих гендерних дискурсів та особливостей їх сприймання й оцінювання різними гендерно-віковими групами. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.2*344 + С5*676 + Шифр НБУВ: РА349904
Рубрики:
|
|
|