Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124018511<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Бурейчак Т.С. 
Конструювання гендерних ідентичностей в дискурсах реклами : Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Т.С. Бурейчак ; НАН України. Ін-т соціології. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Здійснено аналіз реклами як одного з визначальних механізмів конструювання символічного зв'язку між конс'юмеристськими практиками та гендерними ідентичностями. Розроблено й емпірично підтверджено авторську концептуальну схему виміру гендерних дискурсів реклами. Показано можливість її використання з метою цілісного аналізу змісту рекламних гендерних дискурсів і специфіки їх інтерпретації аудиторією. Відзначено, що дана схема охоплює модель структури та позиціювання домінуючих й альтернативних гендерних дискурсів і модель їх декодування аудиторією. Досліджено практику рекламної артикуляції цих гендерних дискурсів та особливостей їх сприймання й оцінювання різними гендерно-віковими групами.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.2*344 + С5*676 +
Шифр НБУВ: РА349904


Рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського