![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124018921<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Товканець Г.В. Корекція відхилень у поведінці важковиховуваних учнів молодшого шкільного віку засобами професійно-педагогічного спілкування : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.В. Товканець ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 1999. — 18 с. — укp.Розглядаються історико-педагогічні, теоретико-методологічні та науково-методичні аспекти корекційної роботи з важковиховуваними учнями молодшого шкільного віку, в процесі професійно-педагогічного спілкування. Розкрито зміст понять "норма" і "відхилення" у формуванні особистості молодшого школяра та його поведінці і обгрунтовані у відповідності з цим теоретичні підходи до визначення суті "важковиховуваності" дітей. Досліджені корекційно-реабілітаційні можливості професійно-педагогічного спілкування, особливості стратегії, тактики і техніки спілкування з важковиховуваними дітьми. Теоретично обгрунтовані та експериментально апробовані організаційно-методичні умови оптимізації процесу педагогічного спілкування з метою забезпечення корекції відхилень у формуванні особистості і поведінці важковиховуваних учнів молодшого шкільного віку. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.334
Рубрики:
|
|
|