| Тиха Е.В. Корекція психічного розвитку в процесі навчання молодших школярів з аномаліями зору : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Е.В. Тиха ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2001. — 19 с. — укp.Досліджено процеси формування психіки дітей з аномаліями зору та виявлено чинники, що обумовлюють її становлення. Розглянуто особливості структури дефекту, способи формування його компенсації, а також запропоновано шляхи становлення особистості дитини з обмеженими візуальними можливостями як інтеріорізоване ставлення до нього найближчого оточення. Вперше запропоновано використання експериментально-генетичного методу у системі шкіл тифлологічної спрямованості, на підставі основних положень якого обгрунтовано необхідність об'єднанння прийомів психокорекції та навчання. Наведено технологічну схему корекції психічної діяльності учнів молодших класів спеціалізованих шкіл-інтернатів для сліпих та слабозорих дітей на прикладі планування навчального процесу з іноземної мов, а також серію завдань, що складають технологічну схему психокорекційного навчання. Надано оцінку його успішності на підставі порівняння об'єктивних кількісних та якісних характеристик когнітивних і особистісно-характерологічних особливостей діяльності учнів з глибокими аномаліями функціонування зорової системи. На підставі проведених досліджень розроблено методичні рекомендації (для психологів, педагогів та батьків) щодо забезпечення гармонійного розвитку молодших школярів з вадами зору. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.221.0 + Р128.94-385 + Р733.645.093.3-57 + Ю948.23 Шифр НБУВ: РА316479 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|