| Охріменко В.І. Лінгвокогнітивні та прагматичні аспекти аргументації в іспаномовній рекламі : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.05 / В.І. Охріменко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2002. — 21 с. — укp.Розглянуто лінгвокогнітивний та прагматичний потенціал аргументації, прагматику у тісному взаємозв'язку з іншими семіотичними складниками: семантикою та синтактикою, а прагматичний аспект - у взаємозв'язку з риторичним, соціальним, аксіологічним, психологічним, когнітивним. Запропоновано побудову рекламних текстів (РТ-прототипу) за сигматичною, семантичною та прагматичною координатами, які дають у сумі синтаксичну. Здійснено екстраполяцію зазначених координат і компоненти персуазивної модальності та етапи глобальної каузації. Визначено в синергетично-синкретичній моделі іспаномовного прототипного РТ аргументаційних прийомів та посилань. Розглянуто концептуальний простір прототипних іспаномовних РТ як фрейм із сукупністю аргументаційних прийомів й посилань. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.21-716 Шифр НБУВ: РА318737 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|