Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124020569<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Братаніч Б.В. 
Маркетинг в освіті як предмет філософського аналізу : Автореф. дис... д-ра філософ. наук: 09.00.10 / Б.В. Братаніч ; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2006. — 35 с. — укp.

Визначено філософську предметність соціально орієнтованого маркетингу в освіті, його зміст і місце у системі філософського знання у контексті процесу становлення маркетингу як системного соціального феномену постіндустріального суспільства і з метою використання освітнього маркетингу для реформування педагогічної теорії й освітньої практики, а також здійснення соціальної модернізації в Україні. Обгрунтовано, що соціально орієнтований маркетинг в освіті є найбільш адекватним механізмом забезпечення соціо- та гуманоцентричної переоієнтації освіти за умов ринкового супільства. Показано, що філософія соціально орієнтованого маркетингу в освіті має міждисциплінарний характер і є складовою філософсько-освітнього знання.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ю6*31-723.2 + Ч34(4УКР) к94 +
Шифр НБУВ: РА343462


Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського