![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124020572<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Дмитрук В.О. Маркетинг в системі державного регулювання АПК : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / В.О. Дмитрук ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2002. — 20 с.: схем. — укp.Розглянуто механізм формування державного регулювання економіки щодо оптимізації процесу цілеформування. Доведено доцільність застосування маркетингу на мікрорівні як самостійного інструмента вирішення макроекономічних проблем. Маркетинг розглянуто як інструмент активного та пасивного впливу на суб'єктів АПК з метою досягнення цілей економічної політики держави. Визначено засоби державного регулювання АПК та інструменти їх формування. Встановлено головні напрямки застосування макромаркетингу як інструмента, спрямованого на інформаційне забезпечення суб'єктів АПК. Наведено організаційно-методичні засади впровадження макромаркетингу. Розроблено макромаркетингову стратегію з метою формування маркетингових цілей та рішень щодо вибору засобів впливу. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-211.1 + Шифр НБУВ: РА321888
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|