Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124020572<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Дмитрук В.О. 
Маркетинг в системі державного регулювання АПК : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / В.О. Дмитрук ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2002. — 20 с.: схем. — укp.

Розглянуто механізм формування державного регулювання економіки щодо оптимізації процесу цілеформування. Доведено доцільність застосування маркетингу на мікрорівні як самостійного інструмента вирішення макроекономічних проблем. Маркетинг розглянуто як інструмент активного та пасивного впливу на суб'єктів АПК з метою досягнення цілей економічної політики держави. Визначено засоби державного регулювання АПК та інструменти їх формування. Встановлено головні напрямки застосування макромаркетингу як інструмента, спрямованого на інформаційне забезпечення суб'єктів АПК. Наведено організаційно-методичні засади впровадження макромаркетингу. Розроблено макромаркетингову стратегію з метою формування маркетингових цілей та рішень щодо вибору засобів впливу.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-211.1 +
Шифр НБУВ: РА321888


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського