![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124020573<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Рибінцев В.О. Маркетинг винограду і вина : Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.02 / В.О. Рибінцев ; Ін-т аграр. економіки УААН. — К., 2002. — 35 с. — укp.Визначено сутність маркетингу, його функції та роль у стратегічному і тактичному плануванні, а також у процесі вивчення кон'юнктури продовольчого ринку. Проаналізовано розвиток вітчизняного виноградарства та виноробства за останні півтора століття, виявлено сучасні тенденції функціонування світового та європейського ринків винограду та виноробної продукції. Розглянуто формування продуктової, цінової та збутової політики у виноградарсько-виноробному підкомплексі країни, що є важливими складовими маркетингового механізму під час його проектування. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)306.752.5-211.1 Шифр НБУВ: РА318160 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|