Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124020573<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Рибінцев В.О. 
Маркетинг винограду і вина : Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.02 / В.О. Рибінцев ; Ін-т аграр. економіки УААН. — К., 2002. — 35 с. — укp.

Визначено сутність маркетингу, його функції та роль у стратегічному і тактичному плануванні, а також у процесі вивчення кон'юнктури продовольчого ринку. Проаналізовано розвиток вітчизняного виноградарства та виноробства за останні півтора століття, виявлено сучасні тенденції функціонування світового та європейського ринків винограду та виноробної продукції. Розглянуто формування продуктової, цінової та збутової політики у виноградарсько-виноробному підкомплексі країни, що є важливими складовими маркетингового механізму під час його проектування.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)306.752.5-211.1
Шифр НБУВ: РА318160 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського