![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124020587<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Легомінова С.В. Маркетинг ринку праці (методологія дослідження) : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / С.В. Легомінова ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2002. — 16 с. — укp.Сформульовано суть маркетингового аналізу, розроблено алгоритм дослідження ринку праці. Виявлено та проаналізовано чинники маркетингового середовища. Опрацьовано стратегію організації оптимальної зайнятості населення. Доведено провідну роль держави у забезпеченні сприятливих умов для регулювання попиту та пропозиції на робочу силу шляхом посилення зусиль щодо інформаційного забезпечення ринку, соціальної підтримки населення, стимулювання розвитку підприємництва. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)240.523.3-211.1 Шифр НБУВ: РА318461 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|