Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124020592<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Оболенська Т.Є. 
Маркетинг у сфері освітніх послуг : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.06.02 / Т.Є. Оболенська ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2002. — 33 с. — укp.

Розроблено теоретичні засади визначення сутності та змісту маркетингового підходу до управління діяльністю суб'єктів ринку та необхідністю застосування його в сфері освіти в трансформаційний період економіки України. Запрпоновано концепцію соціально-відповідального маркетингу. Сформульовано зміст і сутність категорії освітньої послуги як специфічного маркетингового товару. Розкрито зміст місії соціального-відповідального маркетингу в сфері освіти як формування та реалізацію стратегії нарощування цінності людини. Обгрунтовано принципи стратегій маркетингу в сфері освіти, зорієнтовані на дихотомію пріоритетності співробітництва між навчальними закладами. Висвітлено ефективність конкуренції між виробниками освітніх послуг, що значно посилює вплив особистісного фактора викладача. Розроблено методичний підхід до формування конкретних рекомендацій щодо вибору напрямків, послідовності та змісту робіт зі становлення і підтримки маркетингу, з організації роботи маркетингової служби й управління її діяльністю в навчальному закладі. Визначено принципи та напрямки сприяння розвитку маркетингу в освіті зі сторони державних і місцевих органів управління, інших соціальних інституцій. Запропоновано методику рейтингового оцінювання вищого навчального закладу. Доведено високу значущість і необхідність участі державних і місцевих органів управління в розвитку освіти. Акцентовано увагу на створенні рівноправних умов діяльності для навчальних закладів різних форм власності на ринку освітніх послуг.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)49:430/49 + Ч34(4УКР)к94
Шифр НБУВ: РА318723 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського