Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124020600<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Колодяжна І.В. 
Маркетингова діяльність підприємств малого бізнесу : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / І.В. Колодяжна ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2004. — 18 с. — укp.

Запропоновано механізм оцінки результатів маркетингової діяльності, що дозволяє акцентувати увагу керівництва на ключових показниках діяльності, сформувати та реалізувати науково-обгрунтовані заходи щодо удосконалення маркетингової стратегії як інструмента для досягнення мети малого підприємства. Доведено, що домінантою економічної безпеки підприємств малого бізнесу є фінансова стабілізація, яка залежить від багатьох факторів не завжди лінійно. Запропоновано модель декомпозиційного розв'язання завдання фінансової стабілізації з використанням імітаційно-оптимізаційного підходу. Виявлено, що для маркетингового забезпечення малого бізнесу в Донецькій області доцільно створити при облдержадміністрації Маркетинговий консалтинговий центр малого бізнесу, проект якого наведено у даному дослідженні.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.9-211.1
Шифр НБУВ: РА330610


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського