Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124020604<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Зайчук Т.О. 
Маркетингова інноваційна діяльність (на базі Асоціації консультаційних фірм України "Укрконсалтінг") : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Т.О. Зайчук ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Обгрунтовано доцільність застосування принципів маркетингової інноваційної діяльності на вітчизняних консультаційних фірмах, що дозволяє підвищити їх ефективність та конкурентоспроможність. Розглянуто авторське тлумачення категорії "маркетингова інноваційна діяльність", а також визначено її особливості та значення стосовно розвитку консультаційних послуг. Поглиблено методологічні основи розрахунку сумарного економічного ефекту від консультаційних проектів, що дає змогу враховувати розвиток кон'юнктури галузі клієнта. Досліджено критерії вибору системи кількісних показників та параметрів оцінки якості консультаційних послуг. Поглиблено методологічні засади використання маркетингового інструментарію програм маркетингової інноваційної діяльності.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1
Шифр НБУВ: РА310445 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського