Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124020608<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Басій Н.Ф. 
Маркетингова концепція торговельної діяльності підприємств споживчої кооперації : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Н.Ф. Басій ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2003. — 20 с. — укp.

Проаналізовано вплив факторів середовища маркетингу на діяльність підприємств споживчої коперації протягом усього періоду їх існування, розглянуто особливості їх функціонування в перехідній економіці, класифікацію споживчого ринку. Розроблено методичні підходи до визначення привабливості для підприємства окремих його секторів. Здійснено аналіз потенціалу підприємств споживчої кооперації на ринку та його використання, соціальних аспектів діяльності підприємств та вплив конкурентного середовища на їх діяльність. Запропоновано методичні положення для економічного оцінювання маркетингових можливостей. Виявлено параметри споживчого ринку підприємств споживчої кооперації за допомогою соціологічного дослідження. Вдосконалено методичні підходи до прогнозування продажу товарів. Розроблено концептуальну модель запровадження маркетингу на даних підприємствах.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.81-211.1 +
Шифр НБУВ: РА325672


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського