Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124020609<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Ніколаєнко Ю.В. 
Маркетингова орієнтація промислових підприємств в процесі оновлення продукції : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Ю.В. Ніколаєнко ; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. — Л., 2005. — 19 с. — укp.

Досліджено теоретико-методичні аспекти формування маркетингової орієнтації підприємств у процесі оновлення промислової продукції. Узагальнено існуючі теоретичні положення шодо маркетингової орієнтації підприємств та проаналізовано механізм маркетингового управління оновленням промислової продукції. Висвітлено існуючі тенденції та проблеми формування маркетингової орієнтації вітчизняних підприємств. Розроблено концептуальну модель формування та реалізації маркетингової стратегії диверсифікації виробництва на базі нової продукції. Визначено складові організаційно-економічного механізму стратегічного управління підприємством маркетингової орієнтації.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 +
Шифр НБУВ: РА339785


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського