Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124020612<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Волокитіна Л.О. Маркетингова система освітніх послуг вищого навчального закладу : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Л.О. Волокитіна ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. — Донецьк, 2008. — 21 с. — укp.Узагальнено підходи й обгрунтовано закономірність впровадження системної маркетингової діяльності у сфері професійної освіти за умов інноваційної економіки. Розроблено концепцію формування маркетингової системи надання освітніх послуг, яка базується на принципах теорії систем та процесного підходу. Концепція дозволяє адаптувати й узгоджувати діяльність ВНЗ з потребами ринку освітніх послуг, ринку праці та ринку інформаційних продуктів і послуг, забезпечити якість даних послуг, посилити його конкурентоспроможність. Визначено закономірності підвищення якості освітніх послуг, зокрема у системі післядипломної освіти. Досліджено стан регіонарного ринку цих послуг та ринку праці. Оцінено рівень синергічного розвитку ринків і запропоновано маркетингові моделі взаємодії ВНЗ з суб'єктами ринків. Розроблено маркетингову модель досягнення професійного клірингу на базі причинно-наслідкових зв'язків збалансованих показників освітньої діяльності ВНЗ і узгодження стану компетентностей робочих місць. Запропоновано організаційно-економічний механізм впровадження маркетингової системи освітніх послуг ВНЗ, який містить основні етапи впровадження та методику оцінювання ефективності маркетингової системи. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 + Шифр НБУВ: РА335251
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|