Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124020612<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Волокитіна Л.О. 
Маркетингова система освітніх послуг вищого навчального закладу : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Л.О. Волокитіна ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. — Донецьк, 2008. — 21 с. — укp.

Узагальнено підходи й обгрунтовано закономірність впровадження системної маркетингової діяльності у сфері професійної освіти за умов інноваційної економіки. Розроблено концепцію формування маркетингової системи надання освітніх послуг, яка базується на принципах теорії систем та процесного підходу. Концепція дозволяє адаптувати й узгоджувати діяльність ВНЗ з потребами ринку освітніх послуг, ринку праці та ринку інформаційних продуктів і послуг, забезпечити якість даних послуг, посилити його конкурентоспроможність. Визначено закономірності підвищення якості освітніх послуг, зокрема у системі післядипломної освіти. Досліджено стан регіонарного ринку цих послуг та ринку праці. Оцінено рівень синергічного розвитку ринків і запропоновано маркетингові моделі взаємодії ВНЗ з суб'єктами ринків. Розроблено маркетингову модель досягнення професійного клірингу на базі причинно-наслідкових зв'язків збалансованих показників освітньої діяльності ВНЗ і узгодження стану компетентностей робочих місць. Запропоновано організаційно-економічний механізм впровадження маркетингової системи освітніх послуг ВНЗ, який містить основні етапи впровадження та методику оцінювання ефективності маркетингової системи.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 +
Шифр НБУВ: РА335251


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського