![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124020626<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Фролов О.В. Маркетингове дослідження кон'юнктури локального ринку вугілля : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.В. Фролов ; Донец. держ. ун-т. — Донецьк, 1999. — 16 с. — укp.Систематизовано чинники, що здійснюють вплив на виробництво та споживання вугільної продукції і визначають особливості підходу до дослідження кон'юнктури на ринках вугілля. Виконано аналіз функцій попиту і пропозиції на локальному ринку вугілля. Визначено види товарної кон'юнктури в розрізі споживчих сегментів. Створено методику вироблення управлінських рішень щодо діяльності продуцентів на локальному ринку. Представлено механізм, що дозволить на основі виявлених тенденцій у стані кон'юнктури на локальному ринку вугілля виробляти управлінські рішення щодо діяльності продуцентів. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.651-211.1
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|