Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124020628<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Матвійчук В.І. 
Маркетингове дослідження ринку як фактор формування стратегії підприємства (на прикладі підприємств чорної металургії України) : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / В.І. Матвійчук ; Донец. держ. ун-т. — Донецьк, 2000. — 22 с. — укp.

Наведено результати теоретичних та практичних досліджень і рекомендацій щодо організації та здійснення маркетингового дослідження ринку товарів виробничого призначення з метою підвищення ефективності стратегії управління промисловим підприємством у процесі формування виробничо-господарської діяльності металургійних підприємств. Обгрунтовано необхідність та визначено умови здійснення аналітичної функції маркетингу. Доповнено існуючу класифікацію маркетингових досліджень. Запропоновано модель стратегічного управління підприємством. Розроблено структурно-логічну схему комплексного дослідження ринку товарів чорної металургії. Запропоновано методику вивчення сучасного стану внутрішньої торгівлі металопродукцією на регіональних ринках, визначення типу та рівня монополізації ринку, вивчення сучасного стану технологій металургійного виробництва; динамічну модель виробництва і споживання сталі з урахуванням циклічних складових. Встановлено й обгрунтовано тенденції структурної перебудови металургійних підприємств України.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300-211.1 + У9(4УКР)305.551-211.1
Шифр НБУВ: РА309919 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського