![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124020638<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Тканко В.М. Маркетингове управління діяльністю промислових підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В.М. Тканко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2006. — 20 с. — укp.Вперше запропоновано економіко-математичну модель маркетингового управління діяльністю промислових підприємств, яка дозволяє раціоналізувати політику ціноутворення з урахуванням реальних можливостей і ринкового попиту. Розроблено методику оцінки ризику за умов застосування системи й інваріантності маркетингових методів. Удосконалено систему принципів до реалізації мікромаркетингу, концептуальні підходи реалізації даної політики під час формування стратегії розвитку ринкової діяльності підприємства. Набула подальшого розвитку теорія управління підприємством через застосування маркетингових методів. Розкрито сутність поняття "маркетинг". Класифіковано видові прояви, критерії та систематизовано характерні риси сучасних маркетингових методів управління підприємством. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 + Шифр НБУВ: РА342992
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|