Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124020642<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Корінєв В.Л. 
Маркетингове ціноутворення на підприємстві : Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / В.Л. Корінєв ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2003. — 31 с. — укp.

Проведено ретроспективний аналіз теорії ринкового ціноутворення, який дав змогу визначити передумови та особливості змін вартісних концепцій. Зазначено, що теоретичні засади формування ціни базуються на теорії вартості, яка за сучасних умов потребує одночасного врахування попиту та пропозиції. Зроблено висновок, що теорія ціноутворення на підприємстві має загальне та спеціальне спрямування. Обгрунтовано концептуальний підхід до маркетингового ціноутворення, що базується на першочерговому врахуванні інтересів споживачів, а не виробників. Зроблено спробу надати визначення поняттю "цінова діяльність підприємства". Обгрунтовано методичні підходи до формування стратегічного й тактичного напрямів цінової політики та використання стратегічного аналізу під час формування цінової стратегії підприємства. Сформульовано суть цінового ризику, надано методичне обгрунтування його оцінки та визначено ризикові зони, з урахуванням яких необхідно формувати цінову політику. Уточнено суть цінової тактики та розроблено методику коригування ціни й впровадження тактичних цінових заходів. Запропоновано методичний підхід до оцінки економічної ефективності цінової діяльності та розроблено відповідну методику.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-861 +
Шифр НБУВ: РА325790


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського