| Гасило О.О. Маркетинговий контролінг в системі управління підприємством : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.О. Гасило ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2005. — 19 с.: рис. — укp.Обгрунтовано концепцію маркетингового контролінгу діяльності підприємств, зокрема, визначено суть, види, цілі, задачі, об'єкти, інструменти, принципи, передумови та проблеми, послідовність етапів впровадження маркетингового контролінгу в діяльність підприємств. Досліджено практику здійснення маркетингового контролінгу підприємства торгівлі Донеччини, а саме: проаналізовано інформаційне забезпечення маркетингового контролінгу підприємств, а також практику його планування й організації, проведено моніторинг маркетингового контролінгу. Розроблено інтегровану комплексну систему маркетингового контролінгу, яка складається з систем: інформаційної підтримки маркетингового контролінгу, а також його планування, організації та моніторингу. Відзначено необхідність запровадження запропонованої системи для вдосконалення маркетингового контролінгу діяльності підприємств за сучасних умов. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.10-218 + Шифр НБУВ: РА335029
Рубрики:
Географічні рубрики:
|