Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124020648<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Гасило О.О. 
Маркетинговий контролінг в системі управління підприємством : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.О. Гасило ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2005. — 19 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано концепцію маркетингового контролінгу діяльності підприємств, зокрема, визначено суть, види, цілі, задачі, об'єкти, інструменти, принципи, передумови та проблеми, послідовність етапів впровадження маркетингового контролінгу в діяльність підприємств. Досліджено практику здійснення маркетингового контролінгу підприємства торгівлі Донеччини, а саме: проаналізовано інформаційне забезпечення маркетингового контролінгу підприємств, а також практику його планування й організації, проведено моніторинг маркетингового контролінгу. Розроблено інтегровану комплексну систему маркетингового контролінгу, яка складається з систем: інформаційної підтримки маркетингового контролінгу, а також його планування, організації та моніторингу. Відзначено необхідність запровадження запропонованої системи для вдосконалення маркетингового контролінгу діяльності підприємств за сучасних умов.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.10-218 +
Шифр НБУВ: РА335029


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського