Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124020654<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Третьяков О.С. Маркетингові дослідження ринку цінних паперів України : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.С. Третьяков ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2000. — 18 с. — укp.Досліджено природу цінних паперів з позицій специфіки її прояву у перехідній економіці, визначено суть маркетингу на ринку цінних паперів як важливого фактора ринкової трансформації вітчизняної економіки. Виявлено основні функції маркетингу ринку цінних паперів як інструменту диверсифікації капіталу, структурної перебудови національної економіки. Виявлено ступінь впливу кредитного ринку на ринок цінних паперів. Запропоновано методику прогнозування курсової вартості державних та корпоративних цінних паперів. Обгрунтовано та статистично доведено взаємозв'язок життєвих циклів цінного паперу, емітента та його товару. Вперше поєднано всі три життєві цикли з метою прогнозування котирування цінного паперу. Теоретично обгрунтовано економічні параметри фондового ринку в перехідний період та його роль у системі ринків. Розглянуто економічну природу цінних паперів та функціональні особливості їх окремих видів. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.29 Шифр НБУВ: РА309260 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|