| Кочкіна Н.Ю. Маркетингові комунікації як інструмент узгодження економічних інтересів виробника та споживача : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Н.Ю. Кочкіна ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 20 с. — укp.Запропоновано визначення поняття "економічного інтересу" ринкового суб'єкта з урахуванням маркетингу, проведено аналіз його структури, динаміки та суперечливості. Розроблено методики здійснення маркетингових досліджень інтересів підприємства та його цільових споживачів, запропоновано поетапну процедуру створення стратегії маркетингових комунікацій на основі результатів цих досліджень. Наведено рекомендації щодо вдосконалення організаційної структури відділу маркетингу та розподілу функціональних повноважень на підприємстві, що сприяють узгодженості інтересів суб'єктів, які взаємодіють у процесі ринкового обміну. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + Шифр НБУВ: РА328272
Рубрики:
Географічні рубрики:
|