Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124020660<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Халіабех Мохд Салім 
Маркетингові стратегії післяпродажного обслуговування : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Халіабех Мохд Салім ; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. — К., 2000. — 16 с. — укp.

Розроблено теоретичні принципи і методи організації післяпродажного обслуговування для комплексного вирішення всіх завдань маркетингової діяльності підприємства. Проаналізовано питання організації післяпродажного обслуговування в провідних компаніях світу і на підприємствах України. Розроблено схему реалізації товарів у процесі післяпродажного обслуговування. Сформовано систему потреб, які необхідно реалізувати, і досліджено питання прийняття рішень споживачем в умовах післяпродажного обслуговування. Запропоновано нову категорію - життєвий цикл споживача. Розглянуто питання формування стратегій післяпродажного обслуговування. Сформульовано сутність, мету і завдання маркетингу супроводу. Досліджено проблеми післяпродажного обслуговування в системі транспортного маркетингу.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803
Шифр НБУВ: РА310384 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського