Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124020782<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Дацко М.В. 
Математичне моделювання задач маркетингу у підприємництві : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / М.В. Дацко ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2004. — 20 с. — укp.

Розроблено модель оптимізації інтенсивності витрат на рекламу за етапами рекламного періоду, використання якої дає змогу максимально підвищити ефект проведення рекламної кампанії. Побудовано економіко-математичну модель визначення параметрів залежності реакції продажу від величини маркетингових витрат підприємства. Запропоновано математичну модель, що дає змогу з'ясувати приріст очікуваної кількості покупців продукції підприємства та імітаційну модель вибору підприємством маркетингової стратегії. Наведено класифікацію програмного забезпечення, що використовується для розв'язання задач маркетингу та проведено аналіз наявного на вітчизняному ринку такого програмного забезпечення. Удосконалено систему основних задач управління маркетинговою діяльністю у підприємництві. Досліджено особливості проведення маркетингової діяльності в Україні та виділено основні проблеми маркетингу, запропоновано шляхи їх розв'язання. Створено економіко-математичні моделі, що дають змогу оптимізувати етапи маркетингової діяльності підприємства.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 в611 +
Шифр НБУВ: РА329845


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського