![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124021852<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Глазунова О.С. Методи управління стратегією дилерської мережі транснаціональної корпорації : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / О.С. Глазунова ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2004. — 16 с. — укp.Досліджено основні тенденції управління стратегією розвитку дилерської мережі транснаціональних корпорацій (ТНК) в Україні за умов трансформаційної економіки. Обгрунтовано необхідність використання принципів маркетингу та створено концепцію управління маркетингової стратегією дилерської мережі. Запропоновано методи обгрунтування розвитку дилерської мережі, що базуються на комплексному аналізі товарів транснаціональної корпорації, прогнозуванні ринкового попиту та з урахуванням поведінки конкурентів. Зважаючи на особливості конкретного сегменту ринку, розроблено методи оцінки потенційного попиту на продукцію ТНК. Досліджено методи взаємодії головної компанії та підрозділів дилерської мережі на базі запропонованої моделі оптимізації економічних показників. Формалізовано основні процеси інформаційного забезпечення оцінки конкурентних переваг дилерської мережі в межах функціонування інформаційної системи управління маркетингом на рівні ТНК. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)829.16-592 Шифр НБУВ: РА330783
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|