Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124021852<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Глазунова О.С. 
Методи управління стратегією дилерської мережі транснаціональної корпорації : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / О.С. Глазунова ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2004. — 16 с. — укp.

Досліджено основні тенденції управління стратегією розвитку дилерської мережі транснаціональних корпорацій (ТНК) в Україні за умов трансформаційної економіки. Обгрунтовано необхідність використання принципів маркетингу та створено концепцію управління маркетингової стратегією дилерської мережі. Запропоновано методи обгрунтування розвитку дилерської мережі, що базуються на комплексному аналізі товарів транснаціональної корпорації, прогнозуванні ринкового попиту та з урахуванням поведінки конкурентів. Зважаючи на особливості конкретного сегменту ринку, розроблено методи оцінки потенційного попиту на продукцію ТНК. Досліджено методи взаємодії головної компанії та підрозділів дилерської мережі на базі запропонованої моделі оптимізації економічних показників. Формалізовано основні процеси інформаційного забезпечення оцінки конкурентних переваг дилерської мережі в межах функціонування інформаційної системи управління маркетингом на рівні ТНК.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)829.16-592
Шифр НБУВ: РА330783


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського