![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124021865<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Корж М.В. Методи функціонального підходу у системі маркетингу на промисловому підприємстві (на прикладі АТ "НКМЗ") : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / М.В. Корж ; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. — Донецьк, 1999. — 22 с. — укp.Проведено аналіз стану маркетингової системи на сучасному промисловому підприємстві в умовах переходу України до ринкових умов. Визначено місце функціонального підходу в системі маркетингу. Удосконалено систему вивчення функціонування продукції виробничого призначення. Розроблено методику визначення й аналізу рівня конкурентоспроможності промислової продукції на основі фукнціонального підходу в маркетингу. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301.0-592
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|