Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124022404<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Степанюк А.В. Методологічні та теоретичні основи формування цілісності знань школярів про живу природу : Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / А.В. Степанюк ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 1999. — 36 с. — укp.У роботі зроблено спробу розв'язання актуальної для сучасної школи проблеми формування змісту біологічної освіти школярів. Проблема реалізується на новій для педагогічної науки методологічній платформі - орієнтація при конструюванні змісту навчального матеріалу на об'єктивну реальність, зокрема, на цілісність та системність живої природи. Визначено методологічні та теоретичні основи відповідної проблеми, врахування яких у комплексі склало основу розробленої дидактичної концепції формування цілісності знань школярів про живу природу. Вона передбачає розв'язання проблеми у двох взаємопов'язаних аспектах: 1) висвітлення в змісті навчального матеріалу цілісності та системності життя; 2) організація спеціальної цілеспрямованої діяльності з формування цілісності знань школярів. Теоретично обгрунтовано та експериментально підтверджено основні шляхи, методи та засоби реалізації концепції формування цілісності знань школярів про живу природу в контексті здійснення навчально-виховного процесу в сучасній школі в цілому. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)21-3,021
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|