Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124022553<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Рєпіна Е.А. 
Механізм маркетингової діяльності на ринку цінних паперів : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Е.А. Рєпіна ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2004. — 18 с.: рис. — укp.

Досліджено етимологію понять "цінні папери", "ринок цінних паперів" з позиції маркетингу. Запропоновано підходи до тлумачення цих понять. Розкрито соціально-економічну суть цінних паперів. Відзначено, що організаційно-економічним механізмом маркетингової діяльності на ринку цінних паперів є два взаємопов'язаних механізми - організаційний і економічний. Визначено позитивні та негативні тенденції формування ринку цінних паперів, які впливають на впровадження маркетингової діяльності. Доведено, що конкурентне середовище на ринку цінних паперів характеризується наявністю декількох рівнів. Розглянуто базові сегменти споживачів - інвесторів залежно від цілей, які вони переслідують. Розроблено організаційно-економічний механізм маркетингової діяльності суб'єктів ринку цінних паперів. Створено економіко-математичні моделі за базовими напрямами діяльності Донецької фондової біржі, що дало змогу сформувати оптимальний портфель цінних паперів і мінімізувати ризик. Запропоновано вдосконалити маркетингову діяльність ДФБ шляхом відокремлення підрозділу маркетингу. Наведено з метою використання систему взаємподоповнюючих стратегій.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.292-211.1 +
Шифр НБУВ: РА334387


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського