Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124022793<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Зайцєва А.М. Механізми управління товарною політикою підприємства у конкурентному середовищі : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / А.М. Зайцєва ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2007. — 20 с. — укp.Досліджено проблему вдосконалення управління товарною політикою підприємства за умов конкуренції. На підставі аналізу товарного ринку та маркетингового середовища запропоновано концепцію управління товарною політикою підприємства. Розроблено модель управління процесом створення та просування товару на ринок на підставі теоретико-множинного опису атрибутів і властивостей товару та вибору з них найбільш вагомих для споживача. Мірою ранжирування марок товарів у шкалі переваг є загальна корисність. Розроблено механізми управління продуктовим асортиментом, потоками готової продукції на підставі сценаріїв попиту, методи підвищення споживчої цінності товарів, управління товарно-сервісною діяльністю підприємства. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-31-13 + Шифр НБУВ: РА352212
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|