Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124023576<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Хаустова В.Є. Моделі аналізу та прогнозування збуту продукції підприємств в умовах ринкової економіки : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / В.Є. Хаустова ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2000. — 18 с. — укp.Досліджено проблему прогнозування збуту продукції підприємства та моделювання на даній основі ефективної маркетингової стратегії підприємства. Запропоновано механізм аналізу та прогнозування збуту продукції підприємства на базі економетричних моделей збуту, заснованих на аналізі часового ряду продажів і багатофакторному аналізі зовнішніх умов, комплексу моделей оцінки та вибору цільового сегмента ринку збуту продукції, моделей формування та вибору маркетингової стратегії підприємства. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-592 + У9(4УКР)301-592 Шифр НБУВ: РА311786 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|