Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124023975<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Берсуцька О.А. Моделювання комунікаційно-розподільчих процесів у маркетинговому управлінні : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / О.А. Берсуцька ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2006. — 20 с. — укp.Досліджено актуальну задачу удосконалення управління комунікаційно-розподільчими процесами на підприємстві, що за сучасних умов сприяє підвищенню конкурентоспроможності продукції та її споживчої цінності. Обгрунтовано, що сучасні комунікції є не тільки засобом зв'язку підприємства з зовнішнім середовищем, а фактичним засобом його існування та життєдіяльності на ринку. Запропоновано концепцію побудови комунікаційно-розподільчої системи в маркетингу. Розглянуто моделі комунікаційних зусиль у динаміці, а також моделі оптимізації управління маркетинговими каналами розподілу та процесів оптово-розподільчих закупівель. Наведено методи управління комунікацйно-розподільчими процесами: корпоративний портфель маркетингових комунікацій, а також побудову інтегрованої системи управління споживчою цінністю. Здійснено практичну реалізацію методів управління комунікаційно-розподільчими процесами та розглянуто їх ефективність. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 в611 + Шифр НБУВ: РА343309
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|