Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124023990<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Певтієв С.І. 
Моделювання маркетингового управління на підприємствах : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / С.І. Певтієв ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2005. — 20 с. — укp.

Розроблено комплекс економіко-математичних моделей і методів маркетингового управління підприємством для підвищення ефективності управлінських рішень за умов невизначеності поведінки покупців і конкурентів. Сформульовано концепцію моделювання маркетингового управління та запропоновано комплекс моделей оцінки та прогнозування ринкового попиту продукції, яка випускається підприємством, що дозволяє простежити динамічний процес розвитку мережі її збуту на ринку. Розроблено моделі координації взаємодії підприємства з конкурентами, спрямовані на формування регулювальних впливів зі збереженням конкурентних переваг на ринку. Зазначено, що стохастична однопродуктова модель дозволяє спрогнозувати обсяг реалізації продукції підприємства з урахуванням діяльності конкурентів на ринку. Розроблено модель прогнозування потенційних можливостей підприємства як чинника його конкурентоспроможності за умов дії зовнішнього ринкового середовища. Запропоновано моделі опреативного планування основного виробництва, що дозволяє вирішити завдання регулювання виробничого процесу за умови ефективного використання усіх видів виробничих ресурсів у разі виконання договірних зобов'язань перед постачальниками. Проведено аналіз інформаційних систем управління підприємством та обгрунтовано доцільність застосування корпоративної інформаційної системи SAP R3, що дозвоялє надати користувачу широкий набір засобів для організації маркетингового управління. Здійснено практичну реалізацію розроблених методів і моделей і показано високу ефективність їх впровадження на підприємствах з масовим, серійним, одиничним і дрібносерійним характером виробництва (ВАТ "Силур" та "Новогорлівський машинобудівний завод").

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 в611 +
Шифр НБУВ: РА339432


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського