Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124023991<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Лідовський Ю.А. 
Моделювання маркетингової стратегії підприємства (на прикладі продукції виробничо-технічного призначення) : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Ю.А. Лідовський ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Розроблено комплекс економіко-математичних моделей і теоретичних принципів обгрунтування та вибору маркетингової стратегії підприємства на ринках продукції виробничо-технічного призначення. На підставі застосування структурно-логічного підходу уточнено сутність понять "маркетингова стратегія", "сегментація", "позиціонування" та "цільовий ринок". Обгрунтовано концептуальну модель і теоретичні засади визначення та вибору маркетингової стратегії підприємства з використанням моделі оцінки ситуації на ринку та комплексу економіко-математичних моделей сегментування споживачів і позиціонування продукції. Розроблено теоретичні засади й економіко-математичні моделі сегментування ринку споживачів продукції на основі сформульованих принципів і вимог. Обгрунтовано пріоритетні принципи й економіко-математичні моделі позиціонування продукції. Удосконалено теоретичні засади здійснення оцінки ринкової ситуації на базі використання структурно-логічної моделі.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 +
Шифр НБУВ: РА336895


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського