Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124024044<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Солодов О.О. 
Моделювання процесів маркетингових досліджень на підприємстві : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / О.О. Солодов ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2001. — 18 с. — укp.

Досліджено основні тенденції та закономірності управління підприємством за умов переходу до ринкової економіки. Обгрунтовано необхідність широкого використання маркетингових досліджень в управлінні промисловим підприємством для підвищення якості управлінських рішень. В якості основних інструментів, які використовуються в процесі маркетингових досліджень промислових підприємств, розглянуто економіко-математичні моделі та методи. Основними ринковими чинниками, що впливають на якість управлінських рішень на підприємстві, є ринковий попит на продукцію та поведінка конкурентів на ринку. Розроблено й апробовано ряд стохастичних оптимізаційних моделей планування підприємством виробництва продукції та визначення прибутку з урахуванням ринкового попиту (детермінованого або випадкового), випадкової пропозиції продукції конкурентами.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1в611
Шифр НБУВ: РА312735 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського