| Тітова В.В. Модульно-проектна методика навчання англійської мови студентів вищих технічних закладів освіти : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.В. Тітова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2001. — 19 с. — укp.Теоретично обгрунтовано, практично розроблено й експериментально перевірено модульно-проектну методику (МПМ) навчання професійно орієнтованого спілкування (ПОС) англійською мовою студентів І курсу вищого технічного закладу освіти (ВТЗО) нафтогазового профілю. Показано, що МПМ створена внаслідок поєднання модульного підходу та проектної методики. Вона забезпечує комплексний розвиток у студентів ВТЗО спеціалізованої комунікативної компетенції в основних видах професійно орієнтованої іншомовної мовленнєвої діяльності (аудіюванні, говорінні, читанні та письмі). Розглянуто загальну тримодульну програму навчання англійської мови студентів І курсу ВТЗО, навчальний зміст і види навчальної діяльності Модуля І - повсякденного спілкування, Модуля ІІ - професійно орієнтованого читання та Модуля ІІІ - проектної діяльності. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913-2 Шифр НБУВ: РА316289 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|