| Андрасян А.Л. Музично-дидактичні ігри як засіб активізації пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку з вадами зору : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / А.Л. Андрасян ; Південноукр. держ. пед. ун-т (м. Одеса) ім. К.Д.Ушинського. — О., 2004. — 21 с.: рис., табл. — укp.Обгрунтовано використання музично-дидактичної гри як засобу коригувально-розвивальної роботи з активізації пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку з вадами зору. Вивчено особливості колірного та музичного сприйняття, зорового та слухового просторового орієнтування, динамічної та статичної координації, емоційного стану дітей під час сприйняття ними музики. Розроблено та науково обгрунтовано дидактичну модель активізації пізнавальної діяльності дошкільників з вадами зору засобами музично-дидактичних ігор, що складається з трьох взаємопов'язаних етапів: пропедевтичного, дієво-коригувального, продуктивно-оцінювального. Відповідно до кожного етапу розроблено змістовий аспект роботи й визначено педагогічні умови активізації пізнавальної діяльності цих дітей. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.91 + Шифр НБУВ: РА328671
Рубрики:
|