| Рудакова Л.П. Навчання студентів розуміння соціокультурної інформації при читанні англомовної художньої літератури у вищих мовних навчальних закладах : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.П. Рудакова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2004. — 24 с. — укp.Розроблено методику навчання студентів-філологів розуміння соціокультурної інформації (СКІ) у процесі читання, збагачення їх тезаурусу за рахунок поповнення лексикону. Виявлено умови, що впливають на ефективне навчання розуміння СКІ під час читання: систематизацію соціокультурної інформації; визначення основних етапів навчання; виділення необхідних навичок і вмінь. Теоретично обгрунтовано критерії систематизації СКІ, яка містить аспекти: національно-специфічний; інформативно-тематичний; літературознавчий; мовний; методичний. Проаналізовано психологічні механізми, визначено основні етапи навчання, виділено відповідні навички та вміння для розпізнавання й розуміння соціокультурної інформації у процесі читання, проведено методичну інтерпретацію СКІ, а також розроблено комплекс вправ для зазначеного навчання. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.331 + Шифр НБУВ: РА328519
Рубрики:
|