| Акіншева І.П. Навчання учнів соціальної історії в середніх школах країн - членів Ради Європи : Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.03.01 / І.П. Акіншева ; Ін-т пед. АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.На підставі проведеного історіографічного аналізу європейської та вітчизняної історичної, історико-філософської та історико-методичної літератури сформульовано характеристики та особливості соціальної історії та історії повсякденності як складової історичного знання. Визначено основні тенденції розвитку теорії та практики викладання й методичні засади навчання соціальної історії в школах країн - членів Ради Європи, зокрема розвитку змісту, засобів і методів навчання. Уточнено поняття "соціальна історія", "історія повсякденності" як складові змісту шкільної історичної освіти. У науковий обіг введено нові та маловідомі джерела з розвитку історичної освіти країн - членів Ради Європи, навчальні плани і програми, матеріали педагогічної преси, які розширюють і конкретизують науково-методичні уявлення про реформування змісту історичної освіти в зазначених країнах. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4) + Шифр НБУВ: РА342989
Рубрики:
Географічні рубрики:
|