Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124025637<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Шатковська Г.І. 
Науково-методичні засади інтеграції знань з фізики і хімії студентів вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації технічно-технологічного профілю : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Г.І. Шатковська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Всебічно та грунтовно розглянуто вивчення фізики та хімії у вищих навчальних закладах (ВНЗ) I - II рівнів акредитації технічно-технологічного профілю на інтегративній базі. Обгрунтовано форми, методи та засоби інтеграції знань з даних дисциплін студентів. Висвітлено теорію навчання фізики як інтегративний процес, а також дидактичні та психологічні засади інтеграції знань. Проаналізовано систему інтегративно-предметного навчання. Розкрито й обгрунтовано методичні особливості інтегративного навчання фізики у даних ВНЗ за сучасних умов. Розглянуто модульний підхід до організації процесу навчання на базі безперервного оновлення змісту підготовки молодших спеціалістів, бакалаврів. Показано, що специфіка інтегративних процесів у ВНЗ I - II рівнів акредитації зумовлена трьома блоками навчання (загальноосвітнім, загальнотехнічним і спеціальним), які знаходяться у дидактичній єдності, що потребує розробки інтегрованих курсів на підставі різноциклових знань. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику інтеграції знань з фізики та хімії студентів та визначено дидактичні умови ефективності її реалізації у навчально-пізнавальному процесі.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА350035


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського