![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124025667<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Нічуговська Л.І. Науково-методичні основи математичної освіти студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів : Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Л.І. Нічуговська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 36 с. — укp.На підставі врахування сучасних тенденцій євроінтеграції, суспільних вимог та індивідуальних потреб особистості науково обгрунтовано й експериментально апробовано адаптивну концепцію математичної освіти студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів з метою підвищення якості професійної підготовки фахівців. Визначено психолого-педагогічні передумови та методичні вимоги щодо забезпечення необхідного рівня математичної підготовки студентів й обгрунтовано доцільність використання диференційованого підходу до навчального процесу. Встановлено організаційно-методичні зв'язки між математичними та фаховими дисциплінами, визначено пріоритетну роль математичного моделювання у структурі математичних дисциплін. Обгрунтовано ефективні шляхи та методи удосконалення методики навчання математичним дисциплінам студентів економічних спеціальностей. Здійснено експериментальну перевірку адаптивної концепції математичної освіти з використанням професійно-компетентнісної та білінгвістичної моделей за умов диференційованого навчання. Виявлено позитивний вплив запропонованої навчальної методики на підвищення якості математичної підготовки та формування професійної компетентності майбутніх економістів й експериментально підтверджено основні теоретичні положення адаптивної концепції математичної освіти. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3 + Шифр НБУВ: РА336226
Рубрики:
|
|
|