![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124025718<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Дем'янюк В.А. Науково-прикладні основи системного аналізу та оптимального проектування гальмових керувань автобусів : Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.02 / В.А. Дем'янюк ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2005. — 39 с.: рис. — укp.Розроблено засади системного аналізу й оптимального проектування гальмового керування (ГК) автобусів та його підсистем (гальмових механізмів і приводу, антиблокувальної системи) зі створенням нових і вдосконалених математичних моделей, методів програмного забезпечення та робочих процесів з урахуванням структурно-функціональних взаємозв'язків з основними системоутворювальними елементами відкритої органічної системи "гальмуючий автобус". Запропоновано концепцію та алгоритми багатокритеріального оптимального проектування ГК автобусів на підставі статистичних вагових коефіцієнтів і розробленого векторного критерію ефективності. Здійснено параметричну оптимізацію підсистем ГК і запропоновано їх нові технічні рішення. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-042.7 + Шифр НБУВ: РА336554
Рубрики:
|
|
|