Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124027760<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Назарова К.О. 
Облік і контроль маркетингової діяльності на підприємствах торгівлі : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.04 / К.О. Назарова ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2002. — 23 с. — укp.

Розкрито економічну сутність і зміст, місце та роль маркетингової діяльності в торгівлі. Обгрунтовано методичні підходи щодо введення обліку та контролю, що грунтується на міжнародних і національних стандартах бухгалтерського обліку та Плані рахунків бухгалтерського обліку. Запропоновано удосконалену класифікацію маркетингових послуг, яку можна запровадити до методології обліку та котролю маркетингової діяльності. Надано рекомендації щодо удосконалення методології обліку маркетингової діяльності в галузі торгівлі та методики обліку собівартості маркетингових послуг за життєвими циклами товарів і сегментами ринків, моделювання мережі АМР фахівців з обліку та контролю маркетингової діяльності, групування витрат на єдиному синтетичному рахунку бухгалтерського обліку та їх розподілення між товарним асортиментом. Наведено удосконалену методологію поточного (оперативного) та ретроспективного контролю маркетингової діяльності на підприємствах торгівлі з застосуванням економіко-математичного моделювання, спрямованої на прогнозування прибутковості реалізації товарів.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4Укр)242.11
Шифр НБУВ: РА318127 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського