Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124028711<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Лисак Г.М. Оптимізація ринкової діяльності фармацевтичних підприємств з використанням концепції зв'язків з громадськістю : Автореф. дис... канд. фармац. наук: 15.00.01 / Г.М. Лисак ; Нац. фармац. ун-т. — Х., 2004. — 19 с.: табл. — укp.Уперше проведено комплексні дослідження стану Public Relations (PR) як основи ринкової діяльності фармацевтичних підприємств (ФП). Узагальнено та адаптовано до діяльності фармацевтичної галузі України світовий PR-досвід. Обгрунтовано та вперше проведено дослідження маркетингових комунікацій ФП з основними групами споживачів лікарських засобів (ЛЗ). Запропоновано рекомендації щодо підвищення ступеня інтеграції маркетингових комунікацій підприємств фармацевтичної галузі. Уперше розроблено методики оцінки ефективності PR-заходів: експозиційної діяльності, спеціальних подій, іміджу ФП. Створено алгоритм розроблення типової для даної галузі програми соціально-економічного експерименту з мерчандайзингу, визначено його ефективність. Наведено методичні підходи до прогнозування прибутку від фінансування інтегрованих маркетингових комунікацій. Створено комплексну програму оптимізації ринкової діяльності ФП з використанням PR-концепції з метою удосконалення системи медикаментозного забезпечення населення України та підвищення конкурентоспроможності ФП. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952-21 + Шифр НБУВ: РА329698
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|