Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124029698<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Делікатна І.О. Організація взаємодії рекламодавця та рекламного агентства на міжнародному рівні : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / І.О. Делікатна ; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 1999. — 17 с. — укp.Дисертацію присвячено дослідженню теоретичних та практичних аспектів організації взаємодії рекламодавця і рекламного агенства на міжнародному рівні. Проаналізовано сучасні процеси транснаціоналізації рекламної діяльності і глобальну стратегію вдосконалення організації управління діяльністю рекламних компаній в міжнародному бізнесі. Запропоновано конкретні теоретичні і практичні схеми використання методологічних засобів міжнародного маркетингу у процесі підготовки, розробки і реалізації різноманітних рекламних програм і проектів корпорацій при втіленні глобальних рекламних стратегій на внутрішніх ринках. Визначено механізми впровадження світового досвіду організації і управління співпрацею рекламодавця і рекламного агенства в Україні, досліджено умови реалізації глобальної стратегії міжнародних рекламних компаній в Україні. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У584.30-803.81 Шифр НБУВ: РА307198 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
|
|