Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124029774<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Фартушняк О.В. Організація маркетингових досліджень кон'юнктури ринку : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.В. Фартушняк ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2001. — 18 с.: рис. — укp.Вивчено науково-методичні, теоретичні та практичні питання організації маркетингових досліджень кон'юнктури ринку. Визначено зміст і сутність категорій "економічна кон'юнктура", "маркетингові дослідження", "кон'юнктурні дослідження". Уточнено зміст поняття "маркетингові дослідження кон'юнктури ринку". Проаналізовано вплив нециклічних факторів на ринок товарів виробничого призначення. Визначено динаміку макропоказників, які характеризують стан загальногосподарської кон'юнктури. Набув подальшого розвитку порядок організації маркетингових досліджень кон'юнктури товарного ринку. Узагальнено фактори та показники кон'юнктури в єдину систему. Розроблено схему формування кон'юнктури ринку товарів виробничого призначення та алгоритм визначення стану кон'юнктури ринку та її прогнозування. Удосконалено методичні положення щодо аналізу, оцінки та прогнозу основних показників кон'юнктури товарного ринку. Згідно з цими методичними положеннями проведено аналіз і прогнозування показників кон'юнктури ринку дизельних двигунів. Надано рекомендації щодо розробки та впровадження стратегії й тактики маркетингової поведінки підприємства. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-362 Шифр НБУВ: РА313645 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|