Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124029775<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Васюткіна Н.В. Організація маркетингових досліджень підприємствами на ринку продуктів харчування : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Н.В. Васюткіна ; Європ. ун-т. — К., 2005. — 20 с. — укp.Проаналізовано особливості організації маркетингових досліджень на підприємствах, що є суб'єктами ринку продовольчих товарів в Україні. Розроблено методичні підходи щодо удосконалення організації та методів проведення маркетингових досліджень. Визначено місце і роль маркетингових досліджень у діяльності суб'єктів господарювання. Здійснено класифікацію сучасних методів маркетингових досліджень. Уточнено принципи та механізми функціонування маркетингових інформаційних систем. Проаналізовано рівень організації маркетингових досліджень на підприємствах у системі "виробництво сільськогосподарської продукції - переробка та виробництво продовольчих товарів - оптова - роздрібна торгівля", виявлено недоліки в їх організації. Доведено, що незбалансованість між попитом на продукти харчування та їх пропозицією зумовлена відсутністю ефективного механізму маркетиногових досліджень щодо визначення рівня попиту споживачів на окремі продукти харчування. Запропоновано ефективний механізм організації та проведення маркетингових досліджень на підприємствах, розроблено й апробовано удосконалену модель функціонування маркетингової інформаційної системи. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-211.1 + У9(4УКР)421.51 + Шифр НБУВ: РА337728
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|