Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124029777<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Степанова О.М. Організація маркетингового управління діяльністю підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.М. Степанова ; Східноукр. нац. ун-т. — Луганськ, 2000. — 26 с. — укp.Досліджено особливості еволюції та проаналізовано ефективність маркетингової діяльності на прикладі підприємств харчової промисловості. Наведено систематизацію чинників, що впливають на маркетингову активність підприємств, а також проведено кількісний та якісний аналіз ступеня їх впливу. Визначено розрізи та рівні організації маркетингового управління діяльністю підприємства. Розроблено методику ієрархічного аналізу маркетингової активності підприємства. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 Шифр НБУВ: РА311378 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|