Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124029778<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Овдіюк О.М. Організація маркетингової діяльності малих переробних підприємств АПК : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.М. Овдіюк ; Нац. ун-т харч. технологій. — К., 2005. — 20 с. — укp.Досліджено теоретичні, методичні та практичні питання щодо організації маркетингової діяльності на малих переробних підприємствах з метою забезпечення їх стабільного розвитку. На підставі вивчення й узагальнення світового та вітчизняного досвіду визначено суть, місце та роль малого бізнесу в економічній системі господарювання й ідентифіковано чинники та проблеми його формування. Проаналізовано сучасний стан розвитку малих переробних підприємств у сфері АПК на Житомирщині. Виявлено основні проблеми організації маркетингової діяльності, які стримують ефективне функціонування малого бізнесу за умов конкурентного середовища. Визначено основні напрями удосконалення організації маркетингової діяльності даних підприємств. Обгрунтовано необхідність створення та функціонування служби маркетингу з урахуванням особливостей розвитку та виробничого напрямку малих переробних підприємств, а також здійснення неперервних і разових маркетингових досліджень. Розроблено методичний підхід щодо застосування стратегічного планування та запропоновано систему показників для здійснення контролю маркетингової діяльності зазначених підприємств. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ЖИТ)305,01-211.1 + Шифр НБУВ: РА341066
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|