| Кравченко Г.Ю. Освоєння вчителями початкової школи педагогічних інновацій в умовах внутрішньошкільної науково-методичної роботи : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Г.Ю. Кравченко ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2003. — 22 с. — укp.Визначено педагогічні умови ефективності інноваційного навчання учителів початкових класів, спрямованого на освоєння педагогічних інновацій. Розроблено технологію освоєння учителями педагогічних інновацій, експериментально визначено шляхи її реалізації у процесі внутрішньошкільної науково-методичної роботи. Теоретично обгрунтовано поняття та категорії педагогічної інноватики, уточнено систему критеріїв і показників освоєння педагогічних інновацій. Виявлено комплекс педагогічних умов, які впливають на ефективність їх освоєння. Удосконалено основні категорії педагогічної інноватики "інноваційне навчання", "освоєння педагогічних інновацій", "управлінська структура інноваційного навчання", " організаційна структура інноваційного навчання". Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.518.3 Шифр НБУВ: РА324336
Рубрики:
|